16 Nisan 2011 Cumartesi

Triumph Inspiration Award 2011

Alman iç giyim firması Triumph International'ın genç tasarımcıları desteklemek amacıyla 3. sünü gerçekleştireceği Triumph Inspiration Award 2011'in Türkiye finali geçtiğimiz Perşembe Alman Konsolosluğu'nda yapıldı. Sahne arkası ve podyumda yakından takip etme şansı yakaladığımız organizasyonun sonunda Nurten Yüksel HAZERFEN isimli tasarimi ile  Türkiye’yi
Berlin’de ki uluslararası finalde temsil etme şansını yakalarken, MAYPOLE
ile Gözde Tekin ikinci, TAILOR’S LOG ile Çisil Çirozlar üçüncü oldu. Final Temmuz 2011'de !

Triumph International's Triumph International Award 2011 Turkey final was held on last Thursday at German Consulate in Istanbul. We were able to track the event on and off the stage and at the end Hazerfen was the winner designed by Nurten Yüksel which she'll go to the finals in Berlin in July 2011.



Podyuma çıkmaya dakikalar kala!/ A few minutes to the catwalk!


1. ve 2. yan yana tabi o sırada kimse bunu bilmiyordu, ben hala 2.nin fazla bilindik olduğunu düşünüyorum. 

Winner and the runner up together at that moment nobody knew that and I still think the runner up is not something we haven't seen before.









Ve  mutlu son! / And happy final!

6 yorum:

modafobik dedi ki...

Oyh hadi bakalım' :))

Peaceinwonderland dedi ki...

Didem Soydan'ın giydiğini çok beğendim. 1. olan da hak etmiş.İşçilik ne öyle ? Uğraş uğraş gözü yorulur insanın. Tebrikler:))

melis zorlu dedi ki...

Hazerfen isimli bir tasarımın kazanmasına açıkçası hiç şaşırmadım. Acaba ne zaman bitecek bu Türkiye'yi temsil edecekse Türklüğünü göstermeli düşüncesi?
Bence diğerleri sadeliğiyle ve detaylarındaki gizledikleriyle çok daha başarılıydılar.
"Ben hala 2.nin fazla bilindik olduğunu düşünüyorum." eleştirisi de açıkçası ucuz bir eleştiri olmuş. Gerçekten orada mıydınız yakından inceleme fırsatınız oldu mu bilmiyorum. Böyle yazdığınıza göre inceleyememişsiniz.
Birinicisi ise size bilinmedik gelebiliyor olabilir fakat bana gayet Alexander Mcqueen'in tasarımlarını hatırlatıyor.

Unknown dedi ki...

Melis: Konuya girişinde haklısın,bu tür durumlarda genelde böyle bir düşünce yapısı yaygın. Diğer söylediklerine gelince, yakından inceleme fırsatı buldunuz mu demişsin, o fotoğrafları çeken ve son fotoda sol tarafta podyumun en başındaki bacağın bağlı bulundugu telefonu tutan kişi benim, dolayısı ile oldukça yakından görme şansım olduğunu sanıyorum. Ben şahsen tüm sunulanlar içinde 2. ve Androgyne adlı tasarımı bayıla bayıla giyerdim ve bu iki tasarımcı yerli bir iç çamaşırı firmasında işe başlasalar ve bu tatda işler çıkartsalar inan ki en büyük müşterileri ben olurdum ama konu bu değil, bu bir tasarım yarışması ve insan doğal olarak daha yaratıcı şeyler görmek istiyor, Topshop'un bile kafesli body yaptığı bir zamanda benim eleştirimi ucuz bulman,biraz talihsiz olmuş, kaldı ki herkes dilediğini düşünebilir ve aynı fikirde olunmasa bile her düşünce saygıyı hak eder. Son olarak da yurdumuz da gördüğümüz her şey bir şeyden esinlenmiş olmuyor mu genelde,yerli moda dünyasının en büyük sorunlarından biri bu değil mi? Ona bakacak olursak emin ol ki eleştirecek daha bir sürü şey çıkar önümüze :).

derya gureloglu dedi ki...

peki sizin elestireleri kaldiramamaniz neden? cunku bence melis de fikrini soylemis. kaldi ki, birincinin apoletleri 2009 trendi, gereksiz bir abarti var. arkadan bakildigi zaman degisik gorunuyor evet ama onden mahmutpasa dan alinan bir ic camasirina eklenen kagit parcalari gibi gorunuyor. ikinci olan gozde tekin in tasarimini bilindik bulmus olmaniz bu islerden pek anlamadiginizi gosteriyor maalesef. cok asil ve cok şıktı. juridekilerin agirlikla marmara universitesinden olmasi birincinin basarisini acikliyor bence. tasarimin kafesli olmasina degil iyi dusunulmus olmasina takilmaliydiniz. rengi, model secimi, durusuyla gercekten cok etkileyiciydi...

Unknown dedi ki...

Ben hem yorumu yayınlayıp, hem fikir paylaşıyorum hala nasıl eleştiri kaldıramadığım belli değil :))Neyse, ben hiç bir zaman tasarımdan anlarım, en iyi ben bilirim demedim, burada her zaman benim mutlu eden, beğendiğim şeyleri paylaştım, düşündüklerimi söyledim. Ben tasarımcıları tanımıyorum,masumca düşündüklerimi yazdım ama sizin okullarına kadar dikkat etmeniz olayı benim beğenip beğenmememin dışına taşıyor gibi, paylaşımınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...