31 Ekim 2010 Pazar

Iphone günlüğü 3

Günaydın! Güneşli,tembel  bir pazara, en iyi ne zamandır yapmadığım bu başlık gider diye düşündüm, VH1'da Groove Armada'dan "my friend" çalıyor, bu durumla pekte güzel gidiyor :)

Morning! I think Iphone diaries which I couldn't have done for a long time would be the best for a sunny and lazy Sunday. The song "My friend" from Groove Armada is on VH1  also is going great with this mood :)



Leopar çanta Miss Selfridge, benim gözüm daha küçük olan Topshop'ta ama...
Leopard bag from Miss Selfridge but I'm eyeing on the smaller one at Topshop.



Özlem Süer'in Akmerkez'deki Black Box mağaza açılışı

Opening of Ozlem Suer's store in Akmerkez called Black Box.


H&M 'den Blue My Mind , Pastel'den 24 (Yeşil olan)

Blue my mind from H&M, number 24 from Pastel



Bloglar kitabı 1. sayı

Bloggers' bookazine issue # 1


M.a.c.'in en şirin serisi "Venomous Villains"

M.a.c.'s cutest series ever "Venomous Villains"



Orly - Enchanted Forest


Bilun Şen'in mağazasından

From Bilun Sen's store opening






3 yorum:

alis dedi ki...

Sondaki fotoğrafları bir app yardımıyla mı bu tarzda çekiyorsun yoksa sonradan photoshopta mı oynuyorsun? Polaroid gibi oluşunu beğeniyorum. App'se adı nedir?

mordolap dedi ki...

cadicim - ben bu seriyi cok seviyorum. her hafta yap! a day in the life of...modacadisi :D

Unknown dedi ki...

Alis: Hipstamatic ile yapıyorum süper bir app.

Mordolap: Bu aralar daha fazla yapmaya başlayacağım, beğendiğine sevindim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...