14 Ekim 2009 Çarşamba

Ondan bundan

İş açısından yine garip bir döngüye girdim, ekim sonuna kadar bana pek rahat yok. Ben yığılmış işlerle debelenirken siz de şunlarla oyalanın :

As work wise, I'm in a pretty tight schedule again and it seems, this will keep on like this until the end of this month so while I'm trying to cope with my work overload, you take a look at those:

* Her pazartesi hafta sonumdan bahsetme adetimi bu hafta gerçekleştiremedim ancak cumartesi günü twitterdan takip edenlerin farkettiği üzere, Galatasaray Lisesi'nin orada ve Taksim Meydanı'nda gerçekleşen Michael Jackson Tribute-İstanbul'a katıldım, tamam bir Stokholm, bir Bükreş değildi,sebepleri çeşitli ancak bir MJ hayranı olarak kendi adıma parçası olabidiğim için mutluyum yani Beat it!!! :)

Normally, I start the week by giving a brief summary about my weekend but I couldn't do this last Monday. I wanna tell you something that I've done  which was very important for me. I danced at Michael Jackson tribute -Istanbul on Saturday. They should be flashmobs but turned into the shows, anyways one was near Galatasaray and on is at the Taksim Square. I can admit they weren't as great as Stockholm or Bucharest  tributes but  as a MJ fan  I'm glad to be part of it so "Beat it"!! :)


*Fotoğraftakini beğendiyseniz, daha fazlası için buraya bir göz atın.

If you like the one at the photo please see here for more.

*Edindiğim bilgilere göre santralatölye'de düzenlenen ve Emel Kurhan tarafından verilecek olan "Moda ABC'si", katılım azlığı sebebiyle 17 Ekim'e ertelenmiş, bunun bir parçası olmak isteyenler haydi tıklayın.

There is a workshop which delayed to 17th October will be given by Emel Kurhan of Yazbükey ( You'll remember this name from Zac Posen's S/S 2010 show, he used their pins on the runway), so if you wanna be a part of it, be my guest from here.

Son olarak Cadıpazarı'nı güncelledim ancak esas yeni Marc Jacobs parçalar var onları da bu hafta sonuna kadar listelemeyi düşünüyorum, bir göz atın derim. http://www.cadipazari.blogspot.com/

Arayı açmamak için elimden geleni yapacağım, şimdilik kalın sağlıcakla!

I'll try to catch up with you as much as I can so see you soon!

5 yorum:

alışverişkolik (: dedi ki...

Cadıcım,
Yoğun günlerinde de bizlere vakit ayırmaya çalıştığın için extra teşekkür ediyorum :)

MJ Tribute-İst.'a katılamadım,çünkü adadaydım. :(

Fotoğraftaki benim olmalıııı! Çok sevdim :)

And; şuan cadıpazarına giriyorum :)

Kısa sürede görüşmek dileğiyle..Kolay gelsin :)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ben de videosunu izledim demek sen de oradaydın :) Stockholm'daki çok daha iyiydi tabi ama dediğin gibi katılabilmiş olmak güzel :)

valerie dedi ki...

Cadı yinede değmiştir.
ben gidemedim,hatta haberim bile olamadı:/biraz"cık" uzağım herşeye ama bloğuna mümkün oldukça bakınmaktan da kendimi alamıyorum.
Emel Kurhan gibi sıcacık ve dolu dolu bir tasarımcının haberlerini senden duymak çok güzel.Özellikle bu yoğunluğunda zaman ayırman bizlere daha bir güzel.
Seni seviyoruz cadıcığım!
İşlerini stressiz bir şekilde azaltabilmen dileğiyle.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ben de sizleri seviyorum haha bir sevgi yumağı oluştu burda :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

emel kurhanın ben de hastasıyım, hatta ben de yer vermiştim kendisine, atölyeye çok gitmek istemiştim ama gidememiştim, buna da gidemiycem:( ühühühü
blogunu bilmeyen var mı? ekleyeyim gene: http://emelkurhan.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...