30 Mart 2009 Pazartesi

Yeni bir gün, yeni bir hafta!


Merhaba! Önemli bir haftasonunu geride bırakırken, pazartesi herkesin benim gibi biraz motivasyona ihtiyacı olabileceğini düşünüyorum. Bu motivasyon , yeni bir kokuda, bir fotografta, uçuşan şifonda, hala göremediğimiz güneşli bir sabahta olabilir. Fotoğraf Gucci'nin yeni kokusu Flora'ya ait (Modelin adı Abbey Lee), koklamadım ama bana baharı anımsattığı için paylaşmak istedim. Fotograflarım birikti, muhtemelen bu hafta içinde, sizle ancak geçen haftanın fotograflarını paylaşabileceğim, yeni cadıpazarı ürünleri de yolda. Herkese iyi haftalar, mutlu ve güneşli günler :)


Hello! After an important weekend for our country ( There was an election), I'm sure everybody needs a motivation on monday just like me. This motivation could be in a new fragnance, in a photograph, in a floating chiffon or a sunny morning we still don't have. Photo belongs to new fragnance of Gucci "Flora" ( Model is Abbey Lee) ,which I don't know the smell but the photo and the name just remind me of spring. I had some outfit photos to come so this week I'll be posting last weeks photos. I wish everyone a great week and happy sunny days :)
TFS

16 yorum:

Elvan dedi ki...

Günaydınnnn modacadısı:)

Siteni aslında uzun zamandır takip ediyorum ama ilk kez yorum yapıyorum. Sanırım pazartesileri benim de biraz motivasyona ihtiyacım oluyor:)
Gucci'nin bu parfümünü ben de merak ettim şimdi. Envy Me 'yi koklayıp almıştım ama benim tenim de hoş durmadı. Bu umarım farklı bişidir.

Yazılarını zevkle takip ediyorum. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ben bu aralar Jo Malone'a fena takmış durumdayım onun için parfümlere hiç bakmıyorum bile...
Ama kokusunu bende merak ettim.

Styleseeking Zurich dedi ki...

merhaba cadi :)

bu reklami bende cok sevim ve bu kokuyu cok merak ediyorum. floral kokulardan hoslanmiyorum ve bunun adi üstünde ama yinede parfümeriye ugradigimda denemeyi düsünüyorum.

Nesli

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Bak şimdi ben de çok merak ettim bu kokuyu. Üstelik ben floral kokuları da seviyorum :)

ZET Fashion dedi ki...

Bende çok merak ettim, bir bakıyım.

yasemin dedi ki...

parfümüm bitti, CK one kullanıyordum, kel alaka bu kokuyla ama denerim yine de.^^

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

micheal kors island dışında fresh ya da floral kokum olmadı olamadı:)

bunu merak ettim ama şimdi ben de.

herkese iyi haftalar!

Adsız dedi ki...

blog'unu bu hafta gördüm cok güzel bir blog yazılar harika kıyafet secimin harika kedilerin inanılmaz tatlı ee daha ne olsun cadı'cım ellerine saglık :)

bu kokuyu bende merak ettim ama benim bir kaç kokum vardır ve bunlardan baska koku kullanmam ama bunu denicem sen güzel diyorsan güzeldir :)))

sevgilerimle cadıcım:)

Adsız dedi ki...

bu arada model Tuğçe Kazaz'a benziyor ''Abbey Lee'' oldugunu söylemeseydin Tugçe Kazaz sanıcaktım :)))

rumuz goncagul dedi ki...

yasemin ck one pekde yaratici bir parfum degil bence...

Unknown dedi ki...

Elvan: Ben de kullandım "Envy Me", güzel ama çok hafif bir koku, sonra devam etmedim. Çok teşekkürler, daha çok görüşmek üzere :)

Adsız: Yorum yazarken en azından sonuna bir isim yazarsan diğer pek çok adsızdan ayrılmış olursun :) Ben koklamadım henüz, bilmiyorum belki benim için çok çiçeksi de olabilir reklamı hoşuna gitti sadece :))))

Adsız dedi ki...

peki bundan sonra adımı yazarım nede olsa artık sık kullanılanlarımdasın ve yorum yapıcam :) Adım K.

iyi günler cadıcım:)

DENiZ dedi ki...

Merhaba!
www.denizbaran.com Blogumun adresi :) Eger begenir ve sitende tavsiye edersen cok sevinirim!

Deniz

PrettyPinky dedi ki...

Merhaba seni izlemeye daha bugün başladım..Cumartesi günümü neredeyse 1 saate yakın Sevil Parfümeri'de parfüm deneyerek geçirdim.Chanel Chance kullanıyorum normalde,yeni bir parfüm arayışına girdim nedense heralde bahar geldi ya ondandır:)Hemen gidip bu parfümü araştıracağım..

Unknown dedi ki...

Parfüm Nisan'da çıkacakmış bildiğim kadarıyla ama hemen Türkiye'ye gelir mi emin değilim, ben de Chance kullanıyorum her gün olmasa da,sanırım bu yaz istediğim başka bir parfüm yok (şimdilik).

Fashioncholic Girl dedi ki...

ben dün bunu gucci by gucci.yle karşılaştırdım da gucci by gucci kesinlikle daha güzel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...