30 Nisan 2013 Salı

Çiçekliler çıksın, bahar sonunda geldi




Selam Moda Cadısı'nın tatlı okurları :) Yeni blog (www.zencefit.com ) falan derken, buraları biraz ihmal mi ettim ne? Kendimi hemen yeni bir kıyafet postuyla toparlıyorum.  Pazar günü Nisan ayında doğum günleri olan annem ve kardeşim için saat 19:00 gibi akşam yemeğinde buluştuk.


25 Nisan 2013 Perşembe

ZenceFit sonunda yayında





Bugün çok mutluyum çünkü ne zamandır hayata geçirmeyi düşündüğüm diğer blogum http://www.zencefit.com  yayında, lalallalala :)) Bu blogda spor yapan, koşan, yemek pişiren, sağlıklı yaşamaya, fit olmaya çalışan ve tüm bunlardan maksimum keyif almaya çalışan bir diğer Cadı'yı göreceksiniz. Ben isterim ki bunu hep beraber yapalım ve yine birlikte deneyelim. ZenceFit ile birlikte olacağımız tüm adresleri aşağıda bulabilirsiniz, şimdiden çok heyecanlıyım :)). 


Mail: zencefit@gmail.com
Instagram: @zencefit





Hepinizle görüşmek üzere, düşüncelerinizi bekliyorum :)


23 Nisan 2013 Salı

Camo



Sabah 06:15'te yataktan fırladık ve Maçka Parkı'na koştuk. Erken yapılan egzersizle güne başlamak, bana iyi geliyor. Saat 09:19'da bu postu yazabilmek ve daha günün başında olmak çok güzel. Bu aralar  beni heyecanlandıran, yeni bir şey üzerinde çalışıyorum. Teknik olarak beni biraz zorluyor ama işlemeye başladığında güzel bir şey olacağını söyleyebilirim. Sizlerin de hoşuna gideceğini umuyorum, haberlerimi bekleyin  ;) . 

We woke up 06:15 alarm and ran to Macka Park. I love starting the day with an early morning workout. It's 09:19, I'm writing this post and it's still the beginning of the day, isn't it great?? :) Lately, I'm working on something new which is really exciting for me. Technically it's a little bit tough but when it takes off, it would be great. Hopefully you also will like that too so wait for the news! ;)


22 Nisan 2013 Pazartesi

Neon mu dediniz?


Bu fotograf tam hakkını vermese de, hayatımda sürdüğüm en neon ojeyi I Love Sale 3'te almışım. Sürdükten sonra güneş gözlüğünüzü takıp, bakmanız tavsiye edilir :)

I think I bought the brightest neon nail polish of my life from I Love Sale 3. It's been advised to wear your sunnies after putting it on :).

Oje / Nail Polish : China Glaze -  Orange Knockout ( Almak isterseniz buraya)
Yüzük/ Ring : H&M 

18 Nisan 2013 Perşembe

I Love Sale 3' ün hikayesi




Pazar sabahı 07:30'da evden bu bavullarla çıktığımı görenler çok uzaklara, çok uzun bir süre gittiğimi düşünmüştür eminim.  Oysa ki, benim rotam Karaköy Muhit'de yapılacak I Love Sale 3'tü :).


12 Nisan 2013 Cuma

Galata'dan I Love Sale'e


Geçen hafta havayı güzel bulunca, uzun zamandır gitmediğim Galata tarafına uzandık. Önce kahvaltı sonra biraz yürüyüş üzerine kurulu günümüzün yanı sıra, kıyafet postu da yazının devamında sizleri bekliyor.

10 Nisan 2013 Çarşamba

Macera dolu Reebok Realflex 11.1 k


Merhaba!  Sonunda sıra geldi haftasonu yapılan koşuyu anlatmaya. Pazar günü Reebok Realflex 11.1k yarışının yapılacağı Ayvad Bendi'ne gitmek için saat 08:30 gibi Levent'te buluştuk. Arabayı kullanan arkadaşımız yol tarifini almış, her şey yolunda görünüyordu.

9 Nisan 2013 Salı

Stripey and gold


I Love Sale 3 hazırlıkları tam gaz devam ediyor. Hazır sevgili de beni bırakıp uzaklara gitmişken, evin dört bir yanına sorunsuzca ve sorumsuzca, rahatça dağılabiliyorum. :) Bu kıyafeti Gizia videosunda veya orada burada görmüş olabilirsiniz, şimdi içeriği paylaşma zamanı:

Working hard for I Love Sale 3 preperations lately. While my boyfriend is away,  it's the best time to scatter the stuff around home. Maybe you may have seen this outfit at Gizia video or somewhere else but here's the breakdown now: 

Kazak / Sweater: Sparkz
Etek / Skirt: Zara
Ayakkabı ve trençkot / Shoes and trench : Mango
Çanta / Bag: Longchamp
Kolye / Necklace: Valerie's Rainbow
Kemer / Belt : Topshop
Gözlük / Sunnies: Celine









8 Nisan 2013 Pazartesi

I LOVE SALE 3 E BEKLENİYORSUNUZ!


Moda Cadısı, Iconjane, Offnegiysem ve Duygu Yegul olarak düşündük ki, bir  I Love Sale organizasyonunun zamanı geldi.  Gelecek pazar yani 14 Nisan günü, sizi  Karaköy'ün en güzel mekanlarından Muhit'e davet ediyoruz. Plum the blog'un da ürünleriyle ilk kez görücüye çıkacağı etkinliğimiz, bu sefer biraz daha büyüdü. Kadın giyim ve aksesuarlarının yanısıra erkekler için de parçalar, küçük ev aksesuarları, kozmetik ürünler ve daha fazlası, o gün yine çok uygun koşullarda sizleri bekliyor olacaklar. O zaman pazar günü, belki Karaköy'de bir kahvaltı sonrası sizi Muhit'e kahveye, muhabbete, alışverişe, güneşlenmeye, tanışmaya.. hangisi size uyarsa ona bekleriz. :)

 I Love Sale 2 postunu görmek için tıklayın.
I Love Sale 2 foto albümü için tıklayın

Görüşmek üzere!

I'm happy to announce it's time for I Love Sale 3 . Iconjane, Offnegiysem, Duygu Yegul and myself will host a garage sale on Sunday the  14th  April at Karaköy's new hot spot Muhit. Plum the blog also will be present for the first time. Women's and men's fashion items, little home accessories and some cosmetics will be there waiting for you. 

See you there starting from 12:00 for a coffee, sunbathing, shopping or a hi! :)

Click for I love Sale 2 post.

Click for I Love Sale 2 photo album. 

6 Nisan 2013 Cumartesi

Gizia AW'13 koleksiyonu


GIZIA - PREVIEW AT THE FLAGSHIP from Metin Gürsoy Pr & Marketing on Vimeo.

Geçen haftalarda Gizia AW'13 defilesini izleme fırsatı bulmuştuk. Gizia'nın daha sofistike ve sade bir koleksiyonla yola çıktığı defilenin videosu da yayınlandı. Bakalım izleyenler arasında beni bulabilecek misiniz? :)

I have been to Gizia's AW'13 fashion show in their flagship store couple of weeks ago. Their style got more simple and sophisticated which is great. Now the video of the show has been released, maybe you  will see a familiar face in the crowd? :)

3 Nisan 2013 Çarşamba

Freak like me


Selam! :) Size buradan katılacağım bir sonraki koşu organizasyonunun 7 Nisan'da  Reebok RealFlex 11,1km koşusu olduğunu söylemediğimi farkettim. Bu sebeple, sabah Belgrad Ormanı'na küçük bir ziyarette bulunduk. Koşu parkuru iki kere dönerek 12 km'yi tamamladım, Realflex'in provasını yaptım. Orman sakin, sessiz ve huzurluydu. Oksijene doyduk dersek yalan olmaz sanırım. ;)

Hi! My next run is Reebok Realflex 11,1k on 7th of April. I've been to the Belgrad Forest to practice and I ran 12 ks. Forest was calm, quiet and peaceful, oxigen tanks are filled in a great way.

1 Nisan 2013 Pazartesi

Bahar Marks & Spencer jegging pantolonlarla geldi




Yeşil baharın ve doğanın rengidir. Özellikle güneşin daha sıcak parlamaya başladığı şu günlerde, kendimi en çok Maçka Parkı'ında, "genellikle koşarken" buluyorum. Sevdiğim şarkılar, en yüksek perdeden  yankılanırken kulaklarımda, hızımı arttırıp, enerjimin sınırlarını zorluyorum. Bazen sevgilimle çok sevdiğimiz parçalar ardı ardına çalıyor.İşte o zaman onla hayatın beni ne kadar mutlu ettiğini düşünüyorum, içimi bir sıcaklık kaplıyor, suratıma kocaman bir gülümseme yerleşiyor. Yorulduğum zaman, yine yeşil yetişiyor imdadıma, atıyorum kendimi üstüne o doğal halının, yeni kesilmiş çimenlerin kokusunu içime çekerek. Kalbimin atışı normale dönerken, bir huzur kaplıyor içimi. Yeşil huzurun da rengidir.

 İşte bu yüzden tam 25 renk Marks&Spencer jegging pantolon arasından, seçmesi çok kolay olmasa da, ben yine bu canlı yeşil tonunu seçtim. Bana enerji versin, aynen parkta hissettiğim o duyguları hissettirsin ve aynaya baktığımda yüzüme memnun bir gülümseme yayılsın istedim. Hoplayıp, zıplarken bile yumuşak dokusu beni hiç zorlamadı. Ben yeşili  bu sefer rahatlıkla ve sporla birleştirdim.  Biliyorum ki, bu pantolon sivri burunlu stillettolarımla veya dolgu topuklu konyak rengi sandaletlerimle de çok iyi arkadaş olacak. Farklı kullanımları şimdi görmek iyi olurdu diyorsanız,  ateş kırmızısı rengini bahar gibi çiçekli topuklu ayakkabılarıyla beraber giyen Offnegiysem'in veya  mor menekşenin pozitifliğini üzerinde taşıyan Seraplamoda'nın bloguna göz atabilirsiniz.

Yeşil doğanın, huzurun rengidir. Yeşil Marks & Spencer jegging pantolonlar içinden benim favori rengimdir. Ben bir renkle yetinemem, dolabım bahar gibi renkli pantolonlarla dolsun isterim derseniz, 7 Nisan'a kadar tüm Marks&Spencer mağazalarında  ikinci jegging pantolona surpriz bir kampanya sizi bekliyor olacak.

Haydi bahar geldi bile!




  Jegging pantolon: Marks & Spencer
Kazak:Qed London
Ayakkabılar:New Look

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...